niedziela, 15 czerwca 2014

Długa przerwa

Witam was. 
Bardzo przepraszam za mą długą nieobecność, ale tyle się u mnie działo że po prostu nie miałam czasu, siły i chęci na napisanie nowej notatki, a chyba nie chcielibyście czytać wymuszonej notatki prawda? 
Na początku byłam chora, nie było mnie 2 tygodnie w szkole. Miałam grypę żołądkową. Potem musiałam odrabiać. Następnie okazało się że ja z 2 koleżankami musiałyśmy organizować dzień otwarty w naszej szkole. Strasznie długo nam to zajęło. Musiałam jeszcze opiekować się moim małym kuzynem. Potem znów byłam chora i nie było mnie tydzień w szkole, więc znów odrabiałam, a w czwartek mieliśmy komers, którym także się zajmowałam. Na dodatek wczoraj były urodziny mojej mamy. Nawet fajna była impreza. Byłam totalnie wypompowana. Już nabrałam siły i teraz byle do wakacji ;) 
Miałam robić konkurs, ale raczej jak na razie go będę musiała przełożyć, ponieważ nie mam do tego teraz głowy. Na początku wakacji mnie nie będzie, ponieważ jadę na 2 tygodnie nad morze, z tym także wiążą się przygotowania do wyjazdu, więc notatki będą rzadziej, ale obiecuje że przynajmniej raz w tygodniu będą się pojawiać. Po moim powrocie z wakacji, wszystko wróci do normy. 
Trzymajcie się kochani :*

3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje posty, aż godzinę spędziłam na czytaniu każdego osobno kilka razy! :)

    Zapraszam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (może odwdzięczysz się komentarzem?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie piszesz i super blog ! :)

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog, czekam na kolejne posty :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.