piątek, 18 lipca 2014

Nie czuje tych wakacji.

Ojejku, niby już 3 tygodnie wakacji minęły, a ja ich w ogóle nie czuje. Byłam już 2 tygodnie na koloniach nad morzem. Hmm... chyba nie ma odpowiedniego słowa na ten czas, mam mieszane uczucia co do tego ,,odpoczynku". Jazda okropna, 13 godzin w autokarze, bez klimatyzacji, 5 postojów. Na miejscu byliśmy około godziny 21:00, marzyłam tylko o łóżku, no ale długo musiałam czekać. Na świetlicy trzymali nas do 23:25 (musieli sprawdzić obecność, rozdzielić pokoje itd.). No dobra, wchodzę do naszego domku i tam taki szok że automatycznie się obudziłam. Nie oczekiwałam hotelu 5-cio gwiazdkowego, no ale 9 dziewczyn na 1 łazienkę. Lekka przesada. Ogólnie nasz pokój (bo domek ogólnie był 2 pokojowy) wyglądał tak:




Łazienka tak:



No cóż trzeba było przeżyć i przeżyłam. Codziennie chodziliśmy na zachód słońca (do plaży z naszego ośrodka mieliśmy 5 minut na pieszo), to trzymało mnie przy życiu, te widoki ^.^
















No, opalaliśmy się. Niektórzy czasem trochę nie fortunnie.  

W ośrodku było 150 osób (kolonistów), były różne konkursy. Jeden z nich polegał an tym aby na plaży zrobić najlepszą rzeźbę z piasku, a że my (w naszej grupie były same dziewczyny, dokładnie 17 dziewczyn) nazywałyśmy się ,, Córki Posejdona" (każda grupa miała jakąś nazwę) zrobiłyśmy trójząb. 


Były trzy dyskoteki, na jednej z nich wyglądałam tak: 



Zwiedzaliśmy, zwiedzaliśmy i zwiedzaliśmy. Ogólnie było OK. Opłacało się jechać. Nowe przeżycia, doświadczenia, przyjaźnie, miłości, nawet pogoda nam sprzyjała. 
(ja z moją wychowawczynią, na koloniach)

Ale wiadomo każdy czekał na ten dzień kiedy już stamtąd wyjeżdżaliśmy, nikt się nie spodziewał że 2 tygodnie tak mogą zżyć ludzi. Łzą nie było końca, nie chcieliśmy wyjeżdżać, wymieniliśmy się numerami i odjechaliśmy. 






(w domku mi odbija)
Z połową osób zdążyłam się już widzieć. 

A wam jak mijają wakacje?

9 komentarzy:

  1. Jezu, jak pieknie jeszcze bardziej chcę nad morze:(<3
    na koloniach i wycieczkach szkolnych dość często zdarzają się takie pokoje, więc to dla mnie nic nad zwyczajnego :D
    no, ale cóż, ładne płytki w łazience :)
    na wycieczce szkolnej mieliśmy podobne łóżka :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zdjęcia !! ♥♥
    ciekawa notka :)
    piękny wygląd bloga ! :)
    ///////////////////////////////

    Może obs za obs daj znac u mnie na blogu ! :)
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w ogóle nie czuję tych wakacji :< Fajnie, że dobrze bawiłaś się na koloni :)
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięczę ;3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/07/sheinside-poraz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog + obserwuję :)
    Zapraszam do mnie : http://fashion-is-on.blogspot.com/ Była bym bardzo wdzięczna, gdybyś dodała się do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za fajny ten ośrodek ;/. Świetne zdjęcia zachodu!

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna... Tez tam chce :DD
    Zapraszam do mnie: http://alonediamonds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam kocham długą jazdę autokarem ( koniecznie z przyjaciółmi). Choć przyznam, że w upały bez klimatyzacji można nie wytrzymać...

    agatinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sie opaliłaś :D zabawne fotki :D
    klikniesz w baner sheinside na pasku bocznym ? staram się o współprace http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjęcia ,szczególnie te zachodu słońca :).Ja wyjechałam do koleżanki do Polski i mam nadzieję ,ze uda mi się odpocząć :D
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię :)
1 komentarz= uśmiech na mojej twarzy
Obserwacja= Szaleństwo.